fbpx
gratis levering indenfor 1-3 hverdage
logo-black
te
Gratis levering

FAQ

Læs svarene på nogle af de spørgsmål vi får mest.
Du kan bl.a. finde svar på spørgsmål omkring vores
levering, abonnementsvilkår m.m.

Hvad koster et medlemskab?

Et medlemskab er gratis hos Newday Coffee. Der betales kun for den kaffe du modtager.

Du kan vælge at køre et abonnement med 30, 60 og 90 breve til hhv. 149 kr. 269 kr. og 379 kr. + gratis fragt.

Betaling for dit abonnement vil blive trukket, når Newday Coffee har sendt din ordre. Du vil i forbindelse med, at pengene bliver trukket, modtage en mail med oplysninger om, hvilket beløb og hvad ordren indeholder. Pengene bliver trukket den dag, din ordre bliver afsendt jf. den dato, du har oprettet dit abonnement og det interval de har valgt.

Hvordan ændrer jeg min kaffesmag?

Det er vigtigt for os, at du selv bestemmer, hvilken kaffe du vil have. Derfor kan du inde på din profil under ”abonnementer” ændrer hvilken kaffevariant du vil have sent hjem til dig. 

Gå direkte til din profil her!

Du kan frit ændre dit abonnement uden omkostning. Ændringen træder i kraft ved eksisterende periodes udløb. Du skifter abonnementstype via. min konto eller sende en e-mail til: info@newdaycoffee.dk

Kan jeg have mere end 1 kaffesmag?

Ja, det kan du! Du kan under din profil vælge all-in-one varianten, hvor du dermed får sent alle vores varianter hjem til dig.

Læs mere om vores kaffe her!

Hvor ofte får jeg leveret?

Det er helt op til dig. Du bestemmer selv dine leveringsintervaller. Om det skal være hver 4., 8. eller 12. uge. Du kan altid gå ind på din profil og ændre dit interval.

Hvis du ikke vil ændre dit interval, men bare skubbe din næste levering, så kan du også det inde på din profil. Du kan nemlig let skubbe din næste levering 2 uger, uden det påvirker dine andre leveringer.

Hvad er leveringstiden?

Leveringstiden er 2-4 dage. Vi bruger DAO som leverer alle dage i året.

Ved abonnement, så sørger vi for at sende din vare, således du har den på dagen, der passer til, hvad du sat dit leveringsinterval til, da du oprettede dit abonnement.

Er der nogle bindingsperiode?

Nej, Ingen binding. Du kan nemt afmelde et af dine abonnementet under din profil, eller ved simpelt at ringe eller maile til os. Du forpligter dig kun til prøvepakken. Dog skal abonnementet opsiges inden vi har sendt den pågældende levering. Har du allerede modtaget leveringen, skal du gøre brug af fortrydelsesretten. Opsigelse skal ske via din egen kontoside, via vores website eller skriftligt til Newday Coffee på info@newdaycoffee.dk.

Jeg ville ikke have fast levering. Kan jeg slippe for det?

Ja, det kan du! Dine abonnementer er helt fleksible, hvilket betyder, at du kan udskyde eller sætte dit abonnement i bero. Hvis du ikke vil have et abonnement, så kan du også købe vores kaffe direkte inde på vores shop.

Hvordan kontakter jeg jer?

Du kan kontakte os via. vores kontaktformular her.

Eller skrive en mail direkte til os på: info@newdaycoffee.dk.

Eller ringe til os på: 70 77 03 03.

Gå ikke glip af noget

Hold dig opdateret på alt nyt. Få indflydelse på nye produkter (Vi elsker din feedback) og få nyttige tips.

Vær den første som ser nye produkter og vær blandt dem som modtager eksklusive tilbud.
Østre Havnevej 31
5700 Svendborg
info@newdaycoffee.dk+45 70 77 03 03
Østre Havnevej 31
5700 Svendborg
CVR-Nr.: DK-40685065
Fødevarestyrelsens smiley-rapportinfo@newdaycoffee.dk+45 70 77 03 03

Gå ikke glip af noget

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og gå aldrig glip af nye varer, opskrifter m.m.
chevron-down